Pályázat az EMHŐ-BAUDERMANN Kft.-nél

A kedvezményezett neve: EMHŐ- BAUDERMANN Fafeldolgozó és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság

A projekt címe: EMHŐ-BAUDERMANN Kft. Versenyképességének Növelése Adaptív Technológiai Innováció Révén

A szerződött támogatás összege: 20.069.599,- Ft

A támogatás mértéke (%-ban): 50,00 %

A projekt tartalmának bemutatása: Az EMHŐ-BAUDERMANN Kft. faipari tevékenységet végez, termék portfólióját képezi az irodabútor gyártása, a lapszabászat, asztalosipari termékek kis- és nagykereskedelme. Vevői portfóliójába egyaránt tartoznak nagyvállalatok, közületek, lakossági végfelhasználók, viszonteladók, bútorasztalosok (kivitelezők). A beruházás célja, hogy a vállalkozás növelni tudja termékportfóliójának összetételét a korszerű, gyártást támogató berendezés üzembeállításával, mellyel megszünteti lemaradását a konkurens cégekkel szemben, továbbá biztosítsa a gyártási volumen növeléséből származó árbevétel és üzemi eredmény még magasabb szintjének az elérését, az ügyfelek elégedettségének fokozását, illetve annak előmozdítását, hogy az innovációval járó beruházás elősegítse a térség foglalkoztatottsági szintjének növelését. Az EMHŐ-BAUDERMANN Kft. lapszabászati-, és bútoripari termékei iránt egyre nagyobb a piaci kereslet, amelynek kiszolgálása a korábbi technológiai bázissal nehezen és magas költségekkel teljesíthető, ezért szükséges egy olyan eszköz beszerzése, amely segítségével költséghatékonyabban (selejtmentesen) és időtakarékosabban képes vékonyabb munkadarabokból termékeit előállítani és a gyártási folyamatait nyomonkövetni az automatacímkéző funkció révén.

A beszerzésre kerülő 1db BIESSE SELCO WN 610 3800×3200 típusú CNC vezérlésű táblafelosztó körfűrészgép elővágóval felszerelt lapszabász gép gyártási folyamatba történő integrálásával és üzembe helyezésével megnyílik annak a lehetősége, hogy az EMHŐ-BAUDERMANN Kft. olyan piaci pozíciót érjen el jelenlegi megrendelőinél, amelyek beszállítójaként hosszú távú állandó szerződéses partneri viszonyt képes kialakítani az eszköz műszaki specifikációja által legyártható termékekkel, biztosítva a tervezhetőséget és a tevékenység gyakorlásból származó magasabb árbevételi és eredményességi szint elérését. Az európai minőségi követelményeknek megfelelő korszerű berendezés vékonyabb és különlegesen rugalmas munkadarabokat (alapanyagokat) képes megmunkálni a vállalkozás jelenlegi technológiáját adó gépekhez képest mindezt olyan funkciókkal beépítve, amelyekkel biztosított az alapanyagok sarkainak épen maradása, illetve az anyagok feldolgozása/darabolása során fűrészrezgést érzékelve automatikus leállást indukálva hibaüzenet megjelenítésével a proaktív beavatkozás lehetősége.

A fejlesztés innovációtartalma révén a vállalkozás szintjén a gyártási eljárás megváltozik, fejlődésen megy át, mert pontosabb munkavégzés lesz megvalósítható, valamint a nagyobb szériás megrendelések felé is nyithatnak, amely kiszámíthatóbb árbevételt, hatékonyabb és jövedelmezőbb munkavégzést is eredményez. Továbbá a modern berendezés beszerzésével energiamegtakarítás érnek el, valamint a gyártás folyamán keletkező hulladék mennyisége is csökken, amit kedvezőbb környezeti hatásként értékel a vállalkozás menedzsmentje.

A projekt tervezett befejezési dátuma (ha megvalósult, akkor a tényleges befejezés): 2019.07.14.

A projekt azonosító száma: GINOP-2.1.8-17-2018-02283

Pályázat az EMHŐ-BAUDERMANN Kft.-nél

A kedvezményezett neve: EMHŐ- BAUDERMANN Fafeldolgozó és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság

A projekt címe: Vállalati komplex infokommunikációs fejlesztés az EMHŐ-BAUDERMANN Kft.-nél

A szerződött támogatás összege: 5.920.000,- Ft

A támogatás mértéke (%-ban): 40,00 %

A szerződött visszatérítendő támogatás (hitel) összege: 7.400.000,- Ft

A visszatérítendő támogatás (hitel) mértéke (%-ban): 50,00 %

a projekt tartalmának bemutatása: Az EMHŐ-BAUDERMANN Kft. faipari tevékenységet végez, termék portfólióját képezi az irodabútor gyártása, a lapszabászat, asztalosipari termékek kis- és nagykereskedelme. Vevői portfóliójába egyaránt tartoznak nagyvállalatok, közületek, lakossági végfelhasználók, viszonteladók, bútorasztalosok (kivitelezők). A kínált és igénybevett minőségi termékek, szolgáltatások iránt mutatkozó egyre bővülő kereslet és az ágazat specifikus szakemberhiány megköveteli, hogy a szervezetben olyan strukturális változásokra kerüljön sor, amellyel hatékonyan és egyszerűen lehet tervezni, szervezni, nyilvántartani, nyomonkövetni, kimutatni és elemezni a párhuzamosan jelentkező humán-, eszköz- és anyagerőforrás kapacitásigényeket, a vagyongazdálkodást, a terv-tény adatok adott pillanatban mutatkozó állapotát.

A menedzsment kiemelt odafigyeléssel végzi a tevékenységét, azonban a gazdálkodás mérete, a forgalmazott termékpaletta összetettsége és a hozzájuk kapcsolódó speciális adminisztrációs terhek miatt szükségessé vált a folyamatok újragondolása, racionalizálása a költséghatékony működés és a vagyongazdálkodás biztosítása érdekében. A gazdálkodó rentábilis beruházási igénye olyan egyedi informatikai rendszer bevezetését indokolja, mellyel képes a munkavállalók, beszállítók és egyéb (eszköz, anyag) erőforrások tervezésére és kezelésére, illetve online módon aktuális vezetői információkhoz való hozzáféréshez a vállalkozás valós idejű működési állapotának vonatkozásában. Cél a szervezeti működés letisztulása, átláthatósága és egyszerűsödése, amely a beszállítók és vevők megelégedettségéhez, a munkavállalók és vezetés jobb kapcsolatához, hatékonyabb készlet és vagyongazdálkodáshoz vezet.

Az InfoGrid vállalatirányítási szoftverrendszer hat célfunkcionális területen történő bevezetésével a munkafolyamatok integrált rendszerben kerülnek menedzselésre, mely során egy rendszerben dolgozhatnak az árukezelők, technikusok, adminisztrátorok és a menedzsment, amely a szakemberhiányos gazdasági környezetben versenyelőnyt biztosít a kihasználtság és hatékonyság növelésével a területen dolgozó más szereplőkhöz képest elsősorban a gyors, tudatos vevőkezelés és kiszolgálás, az értékesítés támogatása révén.

A projekt tervezett befejezési dátuma 2020.12.31.

A projekt azonosító száma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2018-01292